02 November 2005 - Hembygdsafton
Kl. 19.00 i Gränna Medborgargård. Hembygdsafton då dokumentära bilder från Gränna visas. Olika människor i olika miljöer från olika tidsavsnitt kommer att finnas på duken. Vår mycket kunniga publik kan här få komma till sin rätt genom att kommentera det som visas!
Servering av kaffe med äpplekaka och vaniljsås samt lottförsäljning. Gynna gärna vår förening genom att köpa många lotter!
(Förannonserat program utgår för denna gång)

Välkomna!
 Ett hundratal grännabor fyllde sal M6 på Medborgargården för att se bilder från tider som varit. Många återseenden från gofbanans invigning, från PRO, SPF, tennisklubben, kulturdagar på Ribbaskolan, hemvändarhelgen, NTF i Girabäcken och en hel del mer. Publiken uttryckte att detta var ett trevligt sätt att visa bilder på - inte nödvändigt med föreläsare som sitter inne med alla fakta, utan man hjälps åt. Gunlög Andrén var den fotograf som hållit med de flesta bilderna denna kväll.